Blog

Credibly reintermediate backend ideas for cross-platform models. Continually reintermediate integrated processes through technically sound intellectual capital.
MH_teeth_stains.png
18/feb./2013

Cu timpul dinţii îşi pot schimba culoarea sau pot prezenta pete. Acest lucru este adesea rezultatul anumitor alimente asura dinţilor, cum ar fi cafeaua sau ceaiul, fumatul, înaintarea în vârstă, cauză genetică, traumatisme sau acţiunea anumitor medicamente. Albirea este una din soluţiile de tratament. Consultați-vă medicul dentist pentru a afla mai multe detalii despre îndepărtarea discromiilor dentare.

MH_dry_mouth-2.png
18/feb./2013

Dacă aveţi gura uscată poate fi simptom al unei afecţiuni medicale sau un efect secundar al anumitor medicamente. Saliva are rol important si anume de protecţie a dinţilor împotriva cariilor dentare. Curăţă gura de resturile alimentare și alte reziduri, neutralizează acizii produşi de bacterii şi oferă substanşe de protecţie lupta impotriva bolilor din gură. Medicul dentist poate recomanda modalităţi de a restabili secreţia salivară.

MH_jaw2.png
18/feb./2013

Aceste simptome pot avea multiple cauze, ceea ce face dificilă diagnosticarea. Cauzele posibile includ afecţiuni ale sinusurilor, dureri dentare, artrită, leziuni, scrâşnitul dinţilor (bruxism), gingivită sau probleme cu maxilarul (articulaţia-temporo-mandibulară). Medicul dentist va efectua un examen aprofundat, care pot include raze X, pentru a determina sursa durerii.

MH_bad_breath2.png
18/feb./2013

Respiraţia urât mirositoare (halena) poate fi cauzată de ceea ce manânci, lipsa igienei orale, gură uscată, fumatul sau alte afecţiuni medicale. Respiraţia urât mirositoare poate fi, de asemenea, unul dintre semnele de avertizare ale bolii gingiilor (parodontale). Periajul de două ori pe zi şi folosirea aţei dentare de zi cu zi sunt esenţiale pentru reducerea respiraţiei urât mirositoare şi prevenirea bolilor gingivale. Periajul limbii vă poate ajuta deasemenea. Dacă sunteţi preocupat de ceea ce cauzează respirația urât mirositoare, consultați medicul stomatolog pentru un diagnostic corect. Ele pot determina cauza si planul de tratament.